نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا ، ' فیلیپ لا دو سئت' در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینكه رییس جمهوری فرانسه همواره نرخ پایین تعرفه برق در فرانسه را در مقایسه با كشورهای دیگر به رخ مصرف كنندگان می كشد، افزود: به طور حتم این سخنان با پیش ذهنیت افزایش قیمت در آینده و آماده كردن افكار عمومی برای صعود قیمت ها مطرح شده و باید در انتظار افزایش مدام قیمت برق در فرانسه بود.

وی كه همزمان ریاست كمیسیون تنظیم قیمت برق در فرانسه را نیز برعهده دارد، تاكید كرد: با سیاست های دولت فرانسه افزایش قیمت برق به میزان 30 درصد دیگر تا سال 2016 میلادی قابل افزایش است.

به عقیده كارشناسان هزینه بالای نگهداری و ایمن سازی راكتورهای اتمی از جمله دلایل افزایش نرخ برق مصرفی در فرانسه می باشد كه بعد از حادثه فوكوشیما دولت فرانسه درصدد است تا بیش از 10 میلیارد یورو برای این امر هزینه كند.

در حالی كه دولت فرانسه با بحران مالی دست و پنجه نرم می كند، درصدد است تا برخی از این هزینه ها را با افزایش نرخ برق مصرفی تامین كند.

فرانسه بیش از70 درصد از برق تولیدی خود را از 19 مركز هسته ای شامل 58 راكتور اتمی بدست می آورد. هم اكنون قیمت هر كیلو وات ساعت در فرانسه با احتساب مالیات های محلی و ملی بالغ بر 56 سانتیم یورو محاسبه می شود.

با این وجود اداره برق فرانسه برای كمك به خانواده های كم درآمد تعرفه های اجتماعی درنظر گرفته كه گاها تا 50 درصد در هزینه ها تخفیف می دهد.

اروپام**2092**1514





:: برچسب‌ها: حیوانات , خانه , روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: